Klädrens och dags att renovera…

Publicerat: 11 augusti, 2015 i Inredning, Jag gör, Renovering

Hemma från årets campingar. Lasse började jobba igår. (Stackaren, jag börjar den 19:e augusti)

Rensade bland ungarnas kläder idag då båda vuxit rejält under sommaren. (Tindra typ 6-7 cm och Mattis 4-5 cm, Mattis har dessutom breddat på sig över rygg & höfter och är inte längre pinnsmal) Det blev ett par nätta högar kläder bortrensat.  

Mattis lilla hög.

  Tindras lilla hög…
Kändes inte alls som om jag ville lägga in de kläder som blev kvar i den sjukt röriga och fula klädkammaren. Så jag tömde den helt. Herrejäklar vad mycket bröte det låg därinne. Nåja, när all skit va ute och man verkligen ser hur hemskt det rummet är….alltså det måste fixas! Budgetrenovering får det bli då semestern tömt plånboken rätt ordentligt. 

   Inget golv. På vissa ställen ingen tapet…

  Inget innertak.

  Den tapet som faktiskt finns är gräslig och sitter lite dåligt på sina ställen.

  En hylla som är ditspikad med typ en miljon spik. 

Så nu har jag att göra ett par dagar! 😂

   I ett hörn sitter EN våd av denna tapet. Uppåner… 😂
Kul lösning för att nästan täcka ett rör…
   Varför sitter den regelbiten där tro? Vad händer om man tar bort den? 😱

Kommentera

