Arkiv för 27 juni, 2007

Skrivet: 2007-06-27, 09:51

Shoppade ju igår!

Och det glömde jag ju berätta! Fy, mig… 

Igår släpade jag med sambon på en shoppingtur… Så trött på att mina vanliga jeans håller på att klämma sönder magen och de mammabyxor jag har är för stora, så de bara kasar ner.
Så ett par snickarbyxorbyxor är nu inhandlade! Sååå skönt med ett par byxor som sitter där de ska och inte klämmer på magen!
Två toppar blev det visst också! Var inne på polarn & pyret & kikade och där var det ju rea! Ganska utplockat, men en vanlig mamma t-shirt med stora röda blommor på blev det och en amningstopp. Kändes lite tidigt att köpa amningstopp, men den var sänkt från 395 till 145, så jag var ju tvungen…

Nån mer som varit i shoppartagen?

Funderar på om jag ska kolla runt lite på tradera också… Fick ju lön idag!