Arkiv för 31 oktober, 2012

Borås djurpark…

Publicerat: 31 oktober, 2012 i Livet

I helgen var vi i borås djurpark. Vänner till oss hade biljetter eftersom elfsborg hade nån sponsordag där.
Blev en väldigt lyckad dag. Ungarna fick se alla djur och samla autografer från hela laget. Kul kul. 🙂 Själv är jag ju sjuuukt intresserad och kunig när det gäller fotboll. Kände igen EN spelare. Anders Svensson. 🙂 Han var sjukt trevlig och när jag försökte fösa ihop mina barn (Mattis ville INTE) framför så jag kunde ta ett kort på dem med honom så var han faktiskt så schysst att han verkligen försökte luta sig in i bilden. 🙂 Snäll kille det där.

Mattis lyckades ducka undan ändå… Skitunge… 😉

Mååånga fotbollsspelare blev det. Autografer från alla som var där. Jag får väl forska i vad de egentligen hette också skulle jag tro… 🙂

Mååånga djur blev det ju såklart också. Mattis var toknöjd såklart, som den djurälskare han är. 🙂

Elefanten hölls inne och fick bafra gå ut 20 minuter i taget. För kallt för dem…


Girafferna var också inne… Svenska klimatet passar dem dåligt…


Barn & apa studerade varandra… 🙂


Lejonen står pall för kylan… 🙂

 

En riktigt trevlig dag. Solsken och kallt. Sen blev det glöggkväll här hemma. Mysigt. 🙂